Катюжанський дошкільний навчальний заклад ясла-садок "Лелеченя"

 

НОВИНИ В САДОЧКУ!!!!!

 

 

Виставка "Барви осені"

З 17 жовтня 2017 року у дошкільному закладі проходить виставка поробок із природного матеріалу та дарунків осені під назвою "Барви осені". Участь у виставці взяли всі вікові групи. Діти разом із батьками та вихователями представили досить цікаві композиції.

Велика подяка всім, хто прийняв участь у виставці

Метод проектів в ДНЗ

18 жовтня в нашому садочку вихователь-методист Скотаренко О.О.  провела  консультацію для вихователів  «Проектна технологія у дошкільному начальному закладі».

Багато дошкільних навчальних закладів з метою удосконалення навчально-виховного процесу використовують спеціалізовані програми, альтернативні методики та педагогічну спадщину видатних педагогів. Мета таких творчих пошуків – це виконання вимоги сучасної педагогіки: у центрі уваги будь-якого педагогічного процесу повинна незмінно перебувати дитина.

Працює над цим і наш педагогічний колектив. Шляхом впровадження проектного методу в роботі дошкільного закладу ми намагаємося реалізувати вимоги щодо навчання і розвитку особистості, спрямування педагогічної діяльності на розвиток у дітей пізнавальної активності, творчості, самостійного пошуку розв'язання проблеми.

Метод проектів відкриває багато можливостей для цього:

- метод проектів створює умови в розвитку вільної творчої особистості дитини, спроможності діяти самостійно, відповідно до ситуації;

- метод проектів співзвучний сучасним життєвим позиціям: дитина робить іззадоволенням тільки те, що сама вибрала, те, що їй цікаво;

- іноді знання, отримані дітьми залишаються часом теорією, а мета методупроекту - навчити застосовувати досліджувану теорію на практиці для вирішенняконкретних завдань в реальному житті;

- індивідуальний темп роботи над проектом забезпечує кожній дитині реалізацію власних можливостей згідно її рівня розвитку.

 

ПРО ОСВІТНЮ РОБОТУ У НОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

 
 

Міністерство освіти і науки України видало лист «Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах»від 13.06.2017 № 1/9-322.

 

До листа додано інструктивно-методичні рекомендації «Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році». Основні завдання на 2017/2018 навчальний рік: створення належних умов для отримання дітьми дошкільної освіти, забезпечення дієвості особистісно орієнтованої освітньої системи, реалізація принципів демократизації, гуманізації та індивідуалізації, інтегративності педагогічного процесу в дошкільному навчальному закладі

 

«Прощавай, садок дитячий!»

     31 травня 2017 року у дошкільному навчальному закладі відбулося незабутнє свято –  випускний «Прощавай, садок дитячий!». Урочиста, яскрава зала, чарівні дівчатка у вишуканих сукнях, елегантні хлопчики, схвильовані батьки та вихователі. На обличчях дітей – усмішки. Вони так чекали та готувались до цього дня, чи не найвидатнішої події у їхньому житті.  Випускників вітали адміністрація дошкільного закладу, молодші вихованці,батьки, перша вчителька, На згадку про садочок випускники отримали дипломи від завідуючої Верес Галини Миколаївни та подарунки від голови Катюжанської сільської ради Заводськой Лідії Ісаківни.  Випускний бал пройшов цікаво і весело. Яскраве підтвердження того – бурхливі емоції всіх його учасників. Сподіваємося, що незабутнє враження від свята залишаться у наших випускників на все життя!

Тиждень безпеки життєдіяльності в ДНЗ

З 24 квітня до 28 квітня 2017 року проходив Тиждень безпеки життєдіяльності.

Мета Тижня знань дитини з БЖД: закріпити у дітей уявлення про можливі небезпечні ситуації природного, техногенного, медичного, біологічного характеру та відпрацювати стереотипи поведінки дошкільників в умовах загрози та виникнення надзвичайних ситуацій.

В нашому дошкільному закладі кожен день Тижня безпеки носив свою назву:

Понеділок - "Дитина і побут"

Вівторок - "Дитина і вулиця"

Середа - "Дитина і гра"

Четвер - " Дитина і природа"

П'ятниця - "Здоров'я дитини".

Педагоги всіх вікових груп гнучко поєднали зміст занять з безпеки життєдіяльності зі змістом провідних сфер життєдіяльності: "Я Сам", "Природа", "Люди", "Культура", відповідно до віку дітей. У щоденній діяльності вихователі використовували різні форми роботи з метою формування у малят навичок пожежної безпеки, безпеки дорожнього руху, обережної поведінки в повсякденні.Знання про правила безпечної поведінки дошкільники отримали під час бесід, екскурсій, читання художньої літератури, розглядання демонстрацыйних картин, а закріплювали їх у практичній діяльності під час ігор, розваг, змодельованих вихователем ситуацій,.

Тема безпеки життєдіяльності дитини невичерпна, вона не обмежена Тижнем, а повинна звучати постійно. І ті зерна знань, умінь, навичок, які закладаються сьогодні,обов’язково знадобляться в майбутньому.

Колективний перегляд занять з економічного виховання в старших  групах

Можна довго сперечатись: потрібна економічна освіта дошкільникам чи ні? Але поки дорослі розмірковують над цим питанням, діти ще до школи вже знають такі поняття, як бюджет, доходи та витрати, гроші, банки, податки, ціни тощо. Вони ходять з батьками в магазин, виступають у ролі покупців, набувають економічної компетентності. Заняття з економіки виховують у дітей ощадливість, економність, бережливе ставлення до власних речей .

В закладі пройшов  колективний перегляд   занять  з формування основ економічної культури дітей старшого дошкільного віку проведені вихователем Сіряк С.Г.( група "Дюймовочка") на тему  "На допомогу гному Економу" та вихователем Богдан Л.М. (група "Колобок") заняття на тему "Подорож Буратіно в країну Економіки" 

                            

 

 

 

Катюжанський дошкільний навчальний заклад ясла-садок "Лелеченя"