Катюжанський дошкільний навчальний заклад ясла-садок "Лелеченя"

 

Психологічну службу в КДНЗЯС "Лелеченя" 

представляє практичний психолог

Ачкалас Ольга Сергіївна

Освіта - вища фахова. Закінчила Київський національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова у 2009 році.

ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО:

«ДИТИНА» – це не повторний витвір мистецтва, який можна поповнювати найяскравішими кольорами. ЛЮБОВ, УВАГА і ТЕРПІННЯ – три основні складові успішного виховання

/Files/images/prak_psih/543424197.jpg.gif

Графік консультацій

практичного психолога КДНЗЯС "Лелеченя"

Дні тижня

Інтервали робочого часу

КОНСУЛЬТАЦІЇ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ

КОНСУЛЬТАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ

Понеділок

14.00-18.00

З 13.00-14.00

З 17.00-18.00

Вівторок

З 10.00-16.00

З 13.00-14.00

15.00-16.00

Середа

З 10.00-16.00

З 13.00-14.00

15.00-16.00

Четвер

10.00-15.00

З 13.00-14.00

14.00-15 .00

П’ятниця

З 8.00-14.00

13.00-14.00

8.00-9.00

/Files/images/ltnb.JPG

ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБЕН ПСИХОЛОГ У ДИТЯЧОМУ САДКУ?

Коли підходить час відправляти дитину в дитячий садок, ми все частіше стикаємося з тим, що на базі дитячого садка працює практичний психолог.

Хто він? Чим займається? І найголовніше питання, навіщо? Змоєю дитиною все в порядку і йому психолог не потрібен.

Загальна помилка батьків полягаєв тому, що психолог навішує ярлики психічної неспроможності їх дітей. Розвіюючи ці міфи, хотілося б зупинитися на питанні, чим займається психолог в дитячому саду? Почнемо з самого головного з цілей і завдань. Для того щоб дитина розвивалася всебічно психолог у своїй роботі передбачає всі аспекти розвитку:
Фізичний
розвиток. Володіння моторними вміннями; орієнтування в рухах, жестами і рухами передавати виразність рольової поведінки.
Соціально-моральнийрозвиток. Усвідомлення
завдання, планування дій, вміння виправляти свої помилки, об'єднання з ровесниками наоснові виконання вправ та завдань.
Емоційнийрозвиток. Інтерес до людей: їхзовнішності, професії, способу життятощо. Повага до батьків, родичів, педагогів, однолітків. Утримання
відревнощів, суперництва, жадібності.
Пізнавальнийрозвиток. Розвиток
пізнавальних здібностей: загальних та логіко-математичних.

Мовленнєвийрозвиток. Розвиток елементарних форм монологічної мови, уміння чітко й логічно висловлювати свою думку, активізувати словник.
Креативнийрозвиток. Розвиток дивергентного мислення, творчої
уяви. Нестандартні підходи до вирішення деяких питань.

Кругообіг в дитячому навчальному закладі

Найскладнішим завданням для практичного психолога дитячого садка – це організація продуктивної взаємодії всіх учасників педагогічного процесу, навчання їх взаємодії один з одним і всіх разом. Ця взаємодія або спільна робота можлива за умови розуміння і чіткого виконання всіма фахівцями своїх професійних і функціональних обов'язків. Повноцінність взаємодії, яка обумовлює ефективність діяльності, можлива тоді, коли, з одного боку, є однодумці, а з іншого боку – кожен чітко розуміє свої функції і можливості, вихователь непідміняє батьків або психолога, а психолог - вихователя і батьків.

Педагогічні працівники

Перші учасники кругообігу - це педагогічні працівники.
Основні
напрями роботи. Круглий стіл, тренінги, семінари-практикуми, діагностика, індивідуальне консультування, пам'ятки, загальні рекомендації.

Батьки

Наступні учасники - це батьки, на яких покладена вся відповідальність за виховання дітей, але які, в силу своєї не інформованості, покладають цю відповідальність на вихователів, психолога. І перше завдання - донести до батьків важливість виховного процессу саме з боку батьків, допомогти і підказати як правильно потрібно поводитись в тій чи іншій ситуації, як знайти спільну мову зі своєю дитиною не нашкодивши.
Основні
напрями роботи. Психологічна просвіта, консультування, діагностика, психологічний стенд «Психолог радить», сторінка практичного психолога на сайті.

Діти

Ну, і звичайно ж найголовніші учасники всього педагогічного процесу - це діти.
Основнінапрямироботи:
Діагностична робота – цепсихологічне
обстеження групп дітей. Для виявлення рівня розвитку або причин, які гальмують цей розвиток і навчання.
Корекційно-розвиваюча робота. Це
напрямок діяльності психолога є найбільш складним і відповідальним, тому що включає в себе широкий спектр форм роботи. Це індивідуальні та групові заняття, робота з проблемами, як групи дітей так і окремих дітей, особистісних та пізнавальних сферах. І звичайно ж підготовка дітей до навчання в школі.
Підтримка дітей, які потрапили в скрутні життєві обставини. Індивідуальні бесіди, консультації з близькими дитині людьми.
Підтримка обдарованих дітей. Створення умов для подальшо горозвитку їх творчих здібностей.
Підтримка дітей, якіпотребують підвищеноїу ваги. До них відносяться: неспокійні, конфліктні, соромливі, агресивні, замкнуті і тривожні діти, а також діти з затримкою психічного розвитку. Найголовніше це своєчасне виявлення таких дітей, виявлення причин подібного прояву. І виходячи з причин допомага тидітям адаптуватися в суспільстві. Бути впевненим у своїх силах.
Дуже важливим пунктом роботи практичного психолога є підготовка дитини до навчання в школі. Це проходить жирною рискою через всю роботу зі старшими дошкільниками.
/Files/images/91.gif

Психолог допоможе Вам у спілкуванні з дитиною, розкриє нові грані характеру малюка, допоможе йому стати впевненішим, товариським і життєрадісним.

 

 

Катюжанський дошкільний навчальний заклад ясла-садок "Лелеченя"